میثم ثمره شفیعی

adobe after effect

adobe premiere

adobe photoshop

تدوین و فیلمبرداری

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

میثم ثمره شفیعی

adobe after effect

adobe premiere

adobe photoshop

تدوین و فیلمبرداری

پست وبلاگ

طراحی وب سایت با وردپرس

2020-04-28 Design, Music
طراحی  وب سایت با وردپرس

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و استفاده عموم مردم از کامپیوتر و تلفن همراه، داشتن یک وب سایت پویا و کاربند پسند، امری مهم و ضروری در زمینه های شغلی گوناگون به حساب می آید. برنامه نویسی قوی با وردپرس در زمینه طراحی وب سایت هایی از نوع داینامیک و یا استاتیک با قابلیت نمایش در گوشی موبایل (موبایل ورژن) با طراحی قالب اختصاصی گرافیکی برای معرفی کالا و یا خدمات شما، کمک شایانی در جهت پیشروی و معرفی برند شما در فضای مجازی خواهد شد.

وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران شرکتها و صاحبان کالا به همراه دارند که مهمترین آن ها به شرح زیر می باشد :

  • وجود وب سایت، اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد.
  • هزینه تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون و مجلات، بیلبوردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود، مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.
  • دسترسی آسان کاربران از هر نقطه جهان، تنها با داشتن آدرس وب سایت شما.
  • تغییرات و بروز رسانی انجام شده در محصولات و قیمت آنها به سرعت به اطلاع دیگران می رسد.
  • خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت، هزینه ها را کاهش می دهد.
  • یک وب سایت با کیفیت می تواند: منشی، فروشنده، کارشناس مجازی و… باشد که به صورت خودکار زیر نظر یک مدیر، کلیه این عملیات را انجام دهد.
  • یک وب سایت حرفه ای تائیر فراوانی بر اعتماد مشتری به مجموعه کسب و کار شما دارد.
  • جذب مشتریان بیشتر با استفاده از وب سایت در هنگامی که شرکت شما بسته است و یا شما در تعطیلات هستید.
  • وب سایت ها این فرصت را برای شما فراهم می کنند که برای مشتریان بالقوه اعتماد سازی ایجاد کنید، با توجه به اینکه عموم مردم قبل از هر خریدی اقدام به تحقیقات اینترنتی می کنند و با این کار شما مشتریان خود را به بازاریابان خود تبدیل کرده اید.
  • مشتریان شما با استفاده از وب سایت شرکت شما، به سهولت می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد محصول و یا خدمات شما ارسال نمایند .

طراحی سایت با وردپرس یک انتخاب مناسب است!

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است که با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن پلاگین‌های متنوع، توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان را مرتفع نماید.

مزایای وردپرس

استفاده آسان و راحت، اگر قصد طراحی وب سایتی حرفه ای را دارید از ما راهنمایی بخواهید و برای طراحی سایت وردپرس، قالب های آماده ای که در این زمینه وجود دارند را انتخاب کنید تا با مناسبترین قیمت یک سایت حرفه ای داشته باشید.

بروزرسانی مداوم و پایداری، وردپرس برای هماهنگی و به روز شدن وب سایتها با توجه به نیاز کاربران و به روز شدن تکنولوژی ها همواره در حال بروزرسانی است، این یکی از مهترین قابلیت های وردپرس است و اینکه شما برای آپدیت و به روز رسانی آن نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید، وردپرس با توجه به نیاز طراحان و کاربران بروز رسانی را انجام میدهد.

وجود تم های جذاب، یکی از ویژگی های بسیار خوب وردپرس وجود تم های بسیار زیادی است که برای آن موجود است، قالب هایی که قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند.

مناسبترین قیمت برای طراحی سایت، اگر قیمت طراحی سایت برای شما مهم هست، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با شرکت هایی کار طراحی سایت خود را انجام دهید که با وردپرس کار میکنند، وردپرس علاوه بر قیمت طراحی سایت مناسب، هزینه نگه داری و بروز رسانی مناسبتری به نسبت سایر cms  ها دارد.

بهینه سازی و ساختار سئو، با استفاده از وردپرس شما به راحتی میتوانید ساختار نوشته ها و سایت خود را از نظر تگ گذاری ها(h1,h2,h3,…)  و با استفاده از افزونه های مربوط بهینه سازی کنید.

سرعت بالای وردپرس، ساختار وردپرس به گونه ای طراحی شده که بر روی سرعت بارگزاری آن بسیار تاثیر گذار بوده، ساختاری بسیار تمیز و واضح که کاربران را به خاطر سرعت بالا به سوی خود میکشاند.

بهترین محیط برای مدیریت محتواها، مدیریت محتوا در وردپرس بسیار آسان است، محیطی کاملا شبیه به word که این محیط، کار را برای شما ساده تر میکند، و شما به آسانی میتوانید محتوا های خود را مدیریت کنید.

همه گیر بودن وردپرس، وردپرس با وجود جامعیت ولی به دلیل استفاده آسان در زمینه انواع نرم افزارهای اختصاصی و ابزاهای آنها مورد استقبال تمام کسانی است که تمایل دارند برای خود وب سایت داشته باشند.

قابلیت اشتراک گزاری، اشتراک گزاری مطالب در وردپرس بسیار ساده است به دلیل اینکه خود وردپرس این ویجت ها را طراحی کرده و شما میتوانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

قابلیت منبع باز بودن یا  open sourceوردپرس، ویژگی اوپن سورس بودن یک نرم افزار به معنی یک مجوز است و کد منبع در اختیار تمام افراد برای توسعه، تغییر، حق بررسی داده میشود.

این ویژگی به وردپرس کمک کرده تا با استفاده از تجربه برنامه نویسان حرفه ای و شرکت هایی که بر روی توسعه وردپرس سرمایه گزاری میکنند، تحت حمایت قرار گیرد.

به این ترتیب با وجود این ویژگی روزانه افراد بسیار زیادی در حال همکاری با وردپرس هستند و آن را به یک سیستم با کیفیت تر تبدیل میکنند.

قابل دسترس بودن، اگر میخواهید وب سایتتان در هر دستگاهی قابل نمایش و همیشه در دسترس باشد، حتما از وردپرس استفاده کنید،  در این صورت دیگر برای شما فرقی نمیکند مخاطبینتان از یک موبایل هوشمند سایت شما را میبینند یا یک تبلت و یا لب تاب و کامپیوتر شخصیشان.

بهبود تجربه کاربری، وردپرس بر خلاف بسیاری از سایتهایی که با کد html نوشته شده اند و تنها قابلیت ها و عملکردهای کلی را در برمیگیرند، با استفاده از پلاگین ها و تم های طراحی شده سطح تجربه کاربری را بهبود بخشیده است.

زمانی که شما یک طراحی سایت وردپرسی داشته باشید میتوانید از هر نوع تم و پلاگینی که با وب سایت شما همخوانی دارد استفاده کنید و قابلیت های وب سایت خود را افزایش دهید.

رابط برنامه نویسی نرم افزاری، شبکه ها و رسانه های اجتماعی APIsهایی را ارائه میدهند که به کاربران اجازه میدهند با وب سایتها ادغام شوند. وردپرس دارای APIs های بسیار زیادی است که به شما کمک کند تا منابع دیگر را با وب سایت خودتان ادغام کنید.

به طور مثال برای داشتن خبرنامه بر روی وب سایتتان حتما باید api مربوط به آن را دریافت کرده و از پلاگین مورد نظر استفاده کنید.

پشتیبانی دائم وردپرس، مجموعه افرادی که وردپرس کار هستند بسیار زیاد هستند و افرادی داوطلب و تکنسین هایی هستند که براحتی مشاوره میدهند، و شما میتوانید به صورت آنلاین و بدون معطلی مشکل خود را رفع کنید.

کارایی بالای وردپرس، وردپرس با توجه به کارایی و قابلیت های زیاد، این اجازه را میدهد که با صرف مدت بسیار کوتاه در صورت داشتن محتوای تصویری و متنی مناسب وب سایت خود را طراحی کنید، که این قابلیت در نرم افزارهای دیگر معدود است.

امنیت بالای وردپرس، یکی از نکاتی که باید در طراحی سایت به آن توجه کنید امنیت وب سایتتان است، شما با طراحی سایت وردپرسی و رعایت قوانینی که وردپرس برای امنیت وبسایت تعیین می کند میتوانید یک وب سایت امن داشته باشید و از هکر ها در امان باشید.

قابلیت خرید و فروش آنلاین، وب سایت وردپرسی شما به راحتی میتواند با نصب یک افزونه به فروشگاه تبدیل شود و شما به راحتی بتوانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید و محصولات خود را برای فروش به نمایش بگذارید.

استفاده از شورت کد ها، وردپرس به شما این امکان را میدهد که به جای استفاده از کدهای html  طولانی از شورت کدها استفاده کنید و آنها را در هر قسمت از سایت قرار دهید.

ابزار مدیریت پروژه، یک ویژگی خوب وردپرس این است که به شما این امکان را میدهد تا با کمک افزونه هایی، پروژه ها وفایل های خود را مدیریت کنید، و برای آنها زمانبدی و تقویم تعریف کنید.

ساخت انجمن در سایت، یکی از ویژگی هایی که میتوانید به سایت وردپرس خود اضافه کنید ایجاد انجمن در سایت است که برای این کار نیز وردپرس پلاگین های مختلفی ازجمله: bbpress,CM Answers,Anspress و….

با وجود چنین ویژگی هایی حتما وردپرس یکی از بهترین پلت فرم ها برای طراحی سایت محسوب میشود.

Taggs: